Friday, July 13, 2018

5 Jenis Cash Bonus dalam Bisnes Shaklee

Assalamualaikum wbt.

Tahniah buat seluruh Shaklee Independent Distributors sebab dapat gaji secara cash dalam account masing-masing dua hari awal dari yang Shaklee janjikan. Ini sebenarnya yang membuatkan kita seronok, dapat imbuhan awal dari tarikhnya.

Semalam baru cakap pasal 3C yang Shaklee bagi.

Jadi dalam entri harini, OV nak kongsikan dengan anda jenis-jenis bonus Shaklee yang termasuk dalam kategori CASH.

Pertama: Untung Runcit.


Untung runcit ialah perbezaan harga jual dan harga ahli. Tak kira jual apa vitamin sekalipun, seorang ahli Shaklee tersebut berhak untuk mendapatkan untung runcit sekitar 15%-30%.

Bila jadi ahli, kita beli dengan harga RM 75, dan kita jual dengan harga RM 100. Dah dapat untung runcit RM 25.00. Fuh, lepas beli barang dapur untuk 2 hari tu.

Kedua: Personal Bonus.


Personal Bonus ialah bonus peribadi kiat sendiri, berdasarkan sales yang SID itu jalankan.



Ketiga: Net Personal Bonus.


Untuk menikmati Net Personal Bonus, syarat yang paling utama ialah seseorang itu perlulah mempunyai downline, sama ada downline mereka konsisten mengamalkan vitamin atau downline mereka aktif berbisnes.



Keempat : Leadership Bonus.




Kelima : Insentif Khas.


Insentif ini Shaklee berikan khas kepada Shaklee Independent Distributor yang sudah mencapai tahap Coordinator dan ke atas.



Seronok kan dengan insentif-insentif yang Shaklee bagi? Syaratnya cuma satu, dia mestilah ahli Shaklee yang berusaha bersungguh-sungguh dalam menjalankan bisnes Shaklee.

Belum jadi ahli lagi? Boleh DAFTAR JADI AHLI SHAKLEE DI SINI.

Untuk sebarang pertanyaan, jangan segan-segan untuk hubungi OV di 014-8516241 atau klik sahaja icon di bawah


No comments:

Post a Comment

Vitamin C dan Diabetis

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.  Harini OV nak share tentang kaitan Vitamin C dengan penyakit diabetis.  Bagaimana...