Thursday, July 12, 2018

Bonus Shaklee : Cash, Car & Convention.

Assalamualaikum wbt.

Sudah menjadi kebiasaan bagi para Shaklee Independent Distributor (SID), kami dapat gaji @ duit raya di tengah bulan, yang mana kita semua tahu, tengah bulan adalah waktu paling sengsara bagi sesiapa pun. Ada kawan pernah komen pada saya,

“Kau takpe lah. Tengah bulan masuk bonus Shaklee.”

See? Tengah bulan dan bonus Shaklee adalah satu benda yang sinonim.

Tapi, pernah tak anda tahu, berapakah bonus Shaklee yang anda boleh dapat jika buat bisnes Shaklee ni? Apa je yang Shaklee tawarkan pada SID untuk raikan kami yang berkerja bertungkus-lumus ni?

Ada 3 jenis C yang Shaklee reward buat SID tersayang tau!

1- CASH


Wang tunai. Bila anda jadi je ahli Shaklee, dan berjaya jual sebotol vitamin, anda dah dapat UNTUNG RUNCIT secara cash.

Bila anda dapat menjual vitamin mengikut points tertentu, anda akan dapat PERSONAL BONUS, yang mana Shaklee akan bayar secara cash ke dalam akaun anda pada setiap 15hb bulan hadapannya.

Bila anda ada downline, sama ada mereka makan sendiri atau menjual vitamin, anda sebagai Upline akan mendapat NET PERSONAL BONUS, juga akan dibayar sekaligus bersama PERSONAL BONUS anda.
Ini adalah carta berapa percent bonus yang kita layak dapat based on points yang kita kumpul. 

Dalam entri akan datang, OV akan bongkarkan rahsia bagaimana nak kira bonus Shaklee ini sebab yang ni OV memang dah rasa start dari bulan pertama OV join bisnes Shaklee ni. Jadi, kena stay tune follow OV ya!

2- CAR


Shaklee bagi bonus kereta?! OMG, tiru style MLM lain ke Shaklee ni?

Ehem, okay ceritanya macam ni. Shaklee menawarkan CAR BONUS kepada mereka yang berkelayakan. Nama sahaja car bonus, tapi ia diberi dalam bentuk duit kepada SID yang layak. Untuk pertama kali dapat car bonus ni, Shaklee akan raikan dalam National Convention tau. Secara besar-besaran. Dapatlah pegang plague kunci kereta besar atas stage!

Car Bonus Achiever 2018

Part ni, OV belum merasa lagi. Doakan OV dan suami dapat naik pentas National Convention 2019 untuk ambil award ni, okay?

3- CONVENTION/CONFERENCE


Convention ada dua. Satu, dapat trip yang ditaja oleh Shaklee. Kedua, Convention besar-besaranlah. Lika a big family gathering gittew.

Meh OV cerita secara ringkas tentang C yang ketiga ditawarkan oleh Shaklee.

a) Trip yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee

Shaklee International Incentives Trips 2018. Grand ke tak grand? 

Trip yang Shaklee tawarkan ni pula ada dua jenis. International Trip dan Regional Trip.

International Trip ni contohnya tahun 2017, Shaklee offer ke Jepun. Tahun 2018, Shaklee tawarkan Mediterranean Cruise atau Umrah kepada SID yang beragama Islam. Tahun 2019 nanti, destinasi bagi International Trip  ialah Global Conference di US atau Umrah.

My beloved upline. Beliau dapat dah plague tiket untuk International Trip. Kredit foto FB Ainul Malik

Regional Trip ni pula, trip tajaan Shaklee ke negara jiran. Tahun ni, Shaklee offer ke Bangkok. Tahun depan ke Phuket tau!

Kalau sebut sahaja trip Shaklee ni, tak kiralah International atau Regional Trip ni, Shaklee memang layan kaw-kaw. Tak layak dapat 5 bintang tau, layak dapat 10 bintang!

Serius best! Trip yang selesa, makanan yang hmmmm bahasa OV, tak sempat nak lapar, dapat vitamin yang sesuai untuk travel, aktiviti yang best. Dan oh ya! Tak campur dengan orang lain okay. Semuanya hanya ahli Shaklee sahaja. Inilah masanya SID nak melancong dengan Shaklee, sambil bertukar-tukar idea dengan SID lain mengenai strategi mengembangkan bisnes masing-masing.

Doakan OV dan suami dapat lekas-lekas rasa trip tajaan Shaklee untuk tahun 2019 nanti tau!

b) National Conference Shaklee.


National Conference ni, ialah hari yang super best! Hari di mana mereka yang dapat award diraikan.

Hari untuk kita cas energy jumpa uplines, downlines, sidelines yang mana selama ni hanya berhubung di hujung  jari sahaja.

Hari dapat jumpa mereka-mereka yang hebat.

Hari yang mana dapat penerangan yang lebih lanjut tentang apa saja persoalan yang terbuku selama ni, boleh Tanya direct pada nutritionist-nutritionist Shaklee yang kurus, sihat dan cantik semuanya.

Pendek kata, memang best! Memang rugi kalau tak pergi National Convention ni tau! Ini adalah tahun pertama OV dan suami join Shaklee National Conference. And we feel blessed because we are selected to be here, off course!

Sebelum tu, kita layan dulu gambar OV masa join National Convention 2018, pada 8 Julai 2018 di Sunway Pyramid Convention Centre.

Adibah Noor the emcee okayyyy. 

Geng ASB nama mereka. 

Dengan sebahagian geng iReach. 

Kita bagi peace dulu lepas tu kita sambung dengar Adibah Noor berceloteh. 

Masa datang, kena lapor diri dulu tau. 

Tempat berlangsungnya Shaklee National Convention 2018. 


Best ke tak best reward dan award yang Shaklee bagi?

Nak  cepat-cepat daftar ahli supaya boleh cepat mula bisnes Shaklee?

Jangan risau, KLIK DI SINI. OV sedia membantu.

Atau boleh terus WhatsApp OV, klik gambar bawah ni, okay?




No comments:

Post a Comment

Vitamin C dan Diabetis

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua.  Harini OV nak share tentang kaitan Vitamin C dengan penyakit diabetis.  Bagaimana...